Bibliografia

  1. Altkorn J. Marketing w turystyce, PWN, Warszawa 1998
  2. Benio M., Bober J. , Hausner J. (red) i inni, Programowanie rozwoju regionalnego. Poradnik dla samorządów województwa, Kraków 1999; [w:] Sopot Plan Strategiczny Miasta, Wydział Strategii rozwoju Urząd Miasta Sopotu
  3. Bielski K., Podstawy marketingu, TKNOiK, Toruń 1998,
  4. Cenker E.M. , Public Rełations, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, Poznań 2000
  5. Centrum Badań Regionalnych, Analizy porównawcze potencjału rozwojowego, Materiały porównawcze Sopot, Warszawa 2002
  6. Cienkowski W., Praktyczny Słownik Wyrazów Bliskoznacznych, Polska Oficyna Wydawnicza „BGW” Warszawa 1993
  7. Dano F., Hanulakova E., Vokounova, Wykorzystanie instrumentów marketingu w kształtowaniu rozwoju miasta — przykład Bratysławy, Marketing i Rynek 10/2000
  8. Daszkowska M., (redakcja), Zarys marketingu usług, UG, Gdańsk 1993
  9. Dlaczego warto zainwestować i założyć własną witrynę WWW, Web Design&Internet Marketing, on-line.pl (październik 2003)
  10. Dobek-Ostrowska B., Podstawy komunikowania społecznego, Wydawnictwo Astrum, Wrocław 1999
  11. Domański R. , Podstawy planowania przestrzennego, PWN, Poznań-Warszawa 1989
  12. Gajdzik B., Urząd miejski w Bytomiu, Orientacja marketingowa gminy, Marketing i Rynek, 2/98
  13. Gajdzik B., Urząd miejski w Bytomiu, Gmina jako podmiot gospodarczy i organizacja non-profit, Marketing i Rynek, 7/98
  14. Garbarski L. , I. Rutkowski, W. Wrzosek, Punkt zwrotny nowoczesnej firmy, PWE, Warszawa 1998
  15. Garbarski L. (red.), Zarządzanie marketingowe małym i średnim przedsiębiorstwem, Difin, Warszawa 1999
  16. Golec J. Kronika XX wieku, GOLMAR, Gdynia 2001
  17. Gryffin R.W., Podstawy zarządzania organizacjami, PWN, Warszawa 1999
  18. Huber K., Image, czyli jak być gwiazdą na rynku, Businessman Book, Warszawa 1994
  19. Kall J., Reklama, PWE, Warszawa 1998
  20. Kall J., Silna marka, Istota i kreowanie, PWE, Warszawa 2001
  21. Kotler P., Marketing Analiza, Planowanie, Wdrażanie i Kontrola; Felberg SJ, Warszawa 1999
  22. Kłeczek, R. Kowal W., Woźniczka J.: Strategiczne planowanie marketingowe, PWE, Warszawa 1993
  23. Kwarciak B., Co trzeba wiedzieć o reklamie, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Karków 1997
  24. Kuryer Sopocki, Numery z lat 1999-2003 Alina Białkowska-Gużyńska, Kasa Samorządu, Businessman, Październik 2002
  25. Łuczak A. , Wizerunek miasta jako element strategii marketingowej; Marketing terytorialny; Praca zbiorowa pod redakcją Tadeusza Markowskiego; PAN,
  26. Maik W., Podstawy geografii miast, skrypt, Uniwersytet Mikołaja Kopernika, Toruń 1992;
  27. Markowski T. , Marketing miasta; Marketing terytorialny; Praca zbiorowa pod redakcją Tadeusza Markowskiego; PAN Warszawa 2002,
  28. Michalski T. dr , Przeszłość i przyszłość Sopotu jako Uzdrowiska, Urząd Miasta Sopotu, Sopot, Listopad 2002
  29. Mullins L. J. „Management and Organizational Behavior, Pitman (1996), s.70 [w:] D. Bartkowska-Nowak, J. Nowak, J. Webb,  “Zarządzanie w gminie – podręcznik doskonalenia umiejętności kierowniczych”, Warszawa 1998,
  30. Nowacki R., Strużycki M., Reklama w przedsiębiorstwie, Difin, Warszawa 2002
  31. Olszewska J., Wizerunek jako narzędzie tworzenia przewagi strategicznej gminy, Marketing i Rynek, 11/2000
  32. Payne A., , PWE, Warszawa 1996
  33. Sperski M., Sopot Przewodnik, Wydawnictwo BRYZA, Gdańsk 2000
  34. Strużycki M., Nowacki R., Reklama w przedsiębiorstwie, Difin, Warszawa 2002
  35. Sutherland M., Syvester A. K., Reklama a umysł, Co działa co nie dział i dlaczego, PWN, Warszawa 2003
  36. Szromnik A.; Marketing terytorialny-koncepcja ogólna i doświadczenia praktyczne, Marketing Terytorialny Praca zbiorowa pod redakcją T. Markowskiego; PAN Warszawa 2002
  37. Topczewska T. , Promoja rozwoju gospodarczego gminy. IGPIK Warszawa 1996
  38. Tusk D., Duda W., Gach Z., Dawny Sopot, (z serii Był sobie Gdańsk), Fundacja „Dar Gdańska, Gdańsk 1998
  39. Uchwała nr XLI/493/98 Rady Miasta Sopotu w Sprawie ustanowienia Statutu Uzdrowiska Sopot, Sopot 18 czerwca 1998 r.
  40. Urząd Miasta Sopotu, Raport o stanie środowiska naturalnego w Sopocie, Lokalna Agenda 21, Sopot 2002
  41. Wójcik K. , Public Relations od A. do Z, I, Placet, Warszawa 1997
  42. Wiktor J. W., Promoja System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, PWN, Warszawa 2001

Dodaj komentarz