Reklama prasowa

Jednym z głównych mediów wykorzystywanych do zamieszczania reklam firmy HI TEC są czasopisma sportowe. Największe zagęszczenie jest w czasopiśmie „Kulturystyka i fitness”, a także w polskich odpowiednikach zagranicznych miesięczników takich jak „Flex”, „Muscle” i „Iron”. Reklamy w tych pismach umieszczane są na całej stronie, a niekiedy zajmują one nawet całe dwie strony. Pisma, w których zamieszczane są reklamy to miesięczniki, które kupowane są przede wszystkim przez stałych czytelników, uprawiających sporty siłowe i wytrzymałościowe.

Reklama prasowa wykorzystywana przez firmę HI TEC jest wykonana estetycznie z przewagą koloru białego i niebieskiego. Głównym elementem takich reklam jest oferowany produkt lub grupa produktów jak również zdjęcie znanych polskich kulturystów. Forma reklamy jak i hasła reklamowe są skierowane na wywołanie konkretnych skojarzeń. Zdjęcia i hasła reklamowe mają przekonać odbiorców tej reklamy, że produkty firmy HI TEC są najtańsze na rynku i daj najlepsze efekty spośród innych konkurencyjnych marek. Odbiorcy tych reklam największą uwagę kierują na cenę proponowanych suplementów. Konkurencja oferuje swoje produkty posiadające podobny skład, więc najistotniejszym kryterium jest cena.

Oprócz czasopism firma HI TEC umieszcza swoje reklamy na folderach dołączanych z wysyłanym produktem do klienta. W folderach tych znajdują się informacje o innych produktach i nowościach promocyjnych.

5/5 - (2 votes)

Dodaj komentarz